ארנקים לגבר

ארנק תמיד היה כמוצר המשמש לארגון הכסף שלנו וכרטיסים מסוגים שונים, בלעדיו הכיס שלנו היה מבולגן ונוח הרבה פחות. כיום ארנקים נמכרים בצורות שונות, גדלים שונים, וכמובן באיכויות שונות. הארנק האיכותי שאנו ממליצים עליו זהו ארנק מעור, מוצר זה ישמש אתכם שנים רבות, לעומת זאת ארנק מפלסטיק עולה זול בהרבה יותר, אך הוא ישמש אתכם לתקופת זמן קצרה הרבה יותר.

לפני שאתם מחליטים לקנות ארנק מחברה כלשהיא, כדאי לבחון מספר מרכיבים, החשוב ביותר הוא מאיזה סוג הוא. ההמלצה שלנו היא לקנות ארנקים לגבר מחברת האפי טאי כמו שאמרנו, לא כדאי לקנות ארנק מפלסטיק, למרות שבטווח הקצר תרוויחו, בטווח הארוך תפסידו הרבה יותר. לכן כדאי לבדוק מה ההשקעה שלכם.

אילו דברים אפשר לשים בארנק?

כיום המון ישראלים ממלאים את ארנקם הפרטי בתמונות של המשפחה, בכסף כמובן, מסמכים חשובים ואפילו בקבלה של אוטובוס. אנו לא ממליצים להעמיס על הארנק עד אפס מקום, מקום שדבר זה מזרז את תהליך הריסתו. עדיף להשאיר תמיד מרווח מסוים ובכך להבטיח את עמידותו.

אל תשב על הארנק!

מחקרים בדוק ומצאו שישיבה ממושכת על חפץ כלשהו, לדוגמא הארנק שלנו, גורם לבעיות חמורות בירכיים. במידה ואתם לא יכולים לוותר על כך שהארנק יהיה בכיס האחורי שלכם, אנו ממליצים לעשות אותו כמה שיותר דק על ידי שתמלאו אותו בדברים החשובים ביותר ולא בדברים שאינכם זקוקים להם, כך תבטיחו שמידת הלחץ שהירך שלכם יקבל, תהיה נמוכה יותר.